EDITORIAL

Aandacht

Het zomerse beursseizoen zit er weer op en dat vieren we met dit nieuwe nummer… De afgelopen weken hebben we met ons topteam de ene na de andere beurs bezocht. Zo waren we met ons hele team bij de Schoenendagen, ging sales-collega Kristel naar SHOES in Düsseldorf, vloog redacteur Lisa naar Milaan voor MICAM en bracht ikzelf een bezoek aan Parijs om voor het eerst Who’s Next Paris te spieken. De (nieuwe) merken, van schoenen tot aan tassen, die we tijdens de eerdergenoemde beurzen hebben ontdekt, samen met de grootste schoenentrends die we er hebben gespot en de ondernemersverhalen waarop we getrakteerd werden, brengen we samen in ons beursverslag op pagina 10. Verder maak je in deze editie vanaf pagina 4 kennis met Thijs Willekes, de man achter het succesvolle SO PR: een Amsterdams PR-bureau (dat overigens meer doet dan alleen PR!) en al bijna twintig jaar schoenen-merken, van Steve Madden tot vanHaren, vertegen-woordigt. Over mooie merken gesproken, voor de rubriek carrièrelessen wist ik Pim Dresen van high-end sneakerlabel Mercer Amsterdam te enthousiasmeren. Dresen is al ruim tien jaar lekker bezig, maar geeft aan dat Mercer nog in de kinderschoenen staat. “Dit is nog maar het begin, the best is yet to come!”











"Wij hebben deze digitale Schoenvisie editie wederom bewust, ofwel met tijd, energie
én aandacht, voor jou gemaakt"

Ook noemenswaardig: het winkeliers-verhaal van Zygi Dehaes. Zij wil haar klanten met Nûe Concepts in Den Bosch inspireren en helpen bij het samenstellen van een zogenoemde esthetisch tijdloze garderobe. “Wij geloven in persoonlijke aandacht als het gaat om het maken van bewuste kleding- en schoenkeuzes.” Aha, ik snap precies wat Zygi hiermee bedoelt. Wij hebben op onze beurt deze digitale Schoenvisie editie bewust, ofwel met tijd, energie én aandacht, voor jou gemaakt. Ik hoop dat-ie goed wordt ontvangen!













"P.S. De cover van deze editie wordt gesierd door icoon Fred de la Bretonière. Wij feliciteren hem met zijn laatste limited edition tassencollectie! "

Gina Pesulima,

hoofdredacteur