BEURSKALENDER

#5 CIFF

5 t/m 7 augustus 2025 | Kopenhagen | www.ciff.dk

CARSTEN HOLM, het brein achter schoenenmerk WODEN is een trouwe CIFF-exposant

“Ik ben een voorstander van beurzen en we staan met WODEN op bijna alle
Europese beurzen. Zichtbaar zijn, klanten zien en spreken: vind ik heel belangrijk. Juist om de care en de liefde voor het merk over te kunnen brengen. Dat lukt niet (altijd) met een mailtje. We zijn hier kind aan huis, ik ben de tel kwijt hoeveelste CIFF dit voor ons is. De vibe is altijd goed, ze blijven elke editie meebewegen en WODEN groeit met hen mee. Plus het is thuis, in Denenmarken.”



Carsten Holm

#6 PREVIEW FOOTWEAR &              ACCESSOIRES

1 en 2 september | CAST Nieuwegein | www.cast.nl

Salesmanager KRISTEL LEUGS is dit seizoen voor de derde keer onderdeel van deze Preview-beurs.

Team Schoenvisie & Textilia is een trouwe bezoeker én deelnemer van de Preview-events. Dit seizoen zijn we dan ook terug met de Textilia PodCAST, een samenwerking tussen Textilia en CAST. Heb jij iets te vertellen over ondernemen, inkoop, verkoop of wat de rest van 2025 gaat brengen? Tijdens déze beurs (en tijdens Preview Men en Preview Women) kan je in een kort gesprek van 15 minuten jouw verhaal en visie delen en andere mode-professionals inspireren. “Ik kijk ernaar uit samen te komen en ideeën uit te wisselen. Samen kunnen we groeien door kennis te delen – dat is waar Schoenvisie & Textilia voor staan!”, aldus onze Kristel.


                                   Kristel Leugs

#7 Who's Next Paris 

6 t/m 8 september | Port de Versailles, Parijs | www.whosnext.com

ELLA TIMMERS, founder van ELLASTIEK, gaat dit jaar voor de tweede keer naar Who's Next

"Voor Ellastiek wilden we in 2025 onze eerste stap zetten richting internationale groei. Deelname aan Who’s Next in Parijs was daarin een heel bewuste en logische keuze. Niet alleen om onze kleurrijke collectie te tonen, maar vooral om het gevoel achter Ellastiek te laten ervaren en te zien hoe het buitenland zou reageren op onze uitgesproken uitstraling. De sfeer op Who’s Next is inspirerend, creatief en internationaal. We hebben veel waardevolle internationale contacten opgedaan. Wat me het meest is bijgebleven, is hoe mensen reageerden op ons merk. We kregen zóveel positieve reacties: dat Ellastiek er echt uitsprong door het vrolijke en vernieuwende kleur- en printgebruik. Het was bijzonder om te merken dat onze missie – kleur brengen in een soms grauwe wereld – ook over de grens aanslaat. Deelname aan Who’s Next is het perfecte moment om je merk op een krachtige, visuele manier te presenteren. Branding-wise kun je daar echt het verschil maken. Voor Ellastiek was het een prachtig begin van ons internationale avontuur – en hopelijk het eerste van vele stappen."

Ella Timmers

Jan Agelink

#8 MICAM Milano  

7 t/m 9 september 2025 | Milaan | www.micammilano.com

JAN AGELINK ging dit jaar voor de 16e keer naar MICAM in Milaan.

Trendwatcher Jan is ieder jaar op MICAM te vinden, om de nieuwste trends voor het volgende seizoen te spotten. “MICAM is nog steeds interessant voor mij, omdat het high end schoenenmode laat zien en open van karakter is, je krijgt al veel gevoel van de collecties als je door de hallen loopt… Verder is er een leuke en goede verzameling van ‘emerging designers’: de mensen die daar staan willen ook graag vertellen over hun - al dan niet nieuwe- merk. Hun verhaal is vaak al inspirerend! Milaan is een belangrijke mode metropool, met de beste schoenendesigners en merken, dus blijf ik deze graag bezoeken, eens per jaar.”