COLOFON

BEST GELEZEN OP

Schoenvisie.nl

De vakredactie van Schoenvisie houdt het nieuws en de branche 24/7 in de gaten. Welke ontwikkelingen spelen er in de markt en wat zijn de laatste trends? Dit waren de afgelopen maand de best gelezen artikelen online.

Xsensible klaar voor de nieuwe generatie

Tijdens de Schoenendagen in Cast begin februari kreeg Xsensible de Gouden Schoen door ANWR-Garant Nederland uitgereikt. En dat was niet voor het eerst. Directeur Max Krol vertelt in een interview over de prijs, de successen en de plannen van het schoenenmerk. “We proberen het succesverhaal van Nederland te vertalen naar de exportlanden.”

Vakidioot: Nikita van Venus is Vegan

Nikita Jegerings heeft haar eigen vegan schoenenmerk, VENUS IS VEGAN. De start ging niet zonder slag of stoot, maar zes jaar later telt het diervriendelijke schoenenlabel zowel mocassins als enkellaarsjes en instappers, en de Brabantse ondernemer is nog lang niet klaar met dromen. In de tussentijd: waar ontbijt Nikita het liefst mee? En waar is ze onzeker over? Je leest het in dit persoonlijke interview.

Christian Louboutin & Shun Sudo presenteren The Button Flower-collectie

Christian Louboutin en de Japanse kunstenaar Shun Sudo onthullen samen een spannende lifestyle-capsule met kleurrijke schoenen en accessoires voor zowel dames als heren, als onderdeel van de SS24-collectie.

VOLGENDE KEER

In Schoenvisie #5 gaan we in gesprek met Sofie Dolva, directeur van modebeurs CIFF x Revolver

COLOFON

UITGEVER

Ashja Bosboom-Fetvaciyan


REDACTIE

Gina Pesulima, Lisa Lubberts


EINDREDACTIE

Tekstbureau kooijman_hiskemuller


BASISONTWERP / VORMGEVING

Bureau OMA, www.bureauoma.nl


AAN DIT NUMMER WERKTEN MEE

Misha Margarittha, Rosita van der Kwaak


SALES

Brigitte Beverwijk,

sales@schoenvisie.nl

MEMBERSHIPS

Schoenvisie is een uitgave van Scala Bizzmedia BV en verschijnt acht keer per jaar, zes keer in print en twee keer digitaal. Voor vragen over membership, bezorging en/of adreswijzigingen kun je bellen met: 033-4892900 of mailen naar klantenservice@schoenvisie.nl


MEMBERSHIPTARIEVEN

Totaalmemberships (print en online) Nederland + België bedragen €229 inclusief verzendkosten, exclusief btw. Membership Online Only bedraagt €169, exclusief btw.
Een jaarmembership geldt tot wederopzegging. Beëindiging van het membership kan uitsluitend schriftelijk gebeuren, uiterlijk drie maanden voor het einde van de membershipperiode; nadien vindt automatisch verlenging plaats.

VOLG ONS VIA: